Hibaüzenet

OK
SZERVIZMÉRNÖK
Ügyfelünk egy nagy múltú, nemzetközi hátterű cégcsoport hazai leányvállalata, aki hajtástechnikai (pl. motorok, hajtóművek, frekvenciaváltók, ipari vezérlők) megoldásokat nyújt ipari partnereinek.Jelenleg budapesti irodájuk számára keresünk szervizmérnök munkatársakat.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy nagy múltú, nemzetközi hátterű cégcsoport hazai leányvállalata, aki hajtástechnikai (pl. motorok, hajtóművek, frekvenciaváltók, ipari vezérlők) megoldásokat nyújt ipari partnereinek.
Jelenleg budapesti irodájuk számára keresünk szervizmérnök munkatársakat.

Feladatok / Responsibilities:
  • telepítési, beüzemelési és karbantartási feladatok ellátása
  • üzembe helyezések telefonos és helyszíni támogatása
  • hibaelhárítás
  • komplex projektek méretezése és kiválasztása
  • ügyfélre szabott alkalmazások programozása és telepítése
  • részvétel az ügyfelek 24/7 szerviz hotline támogatásában
  • meghibásodások kivizsgálása
  • műszaki tanácsadás
  • ügyfelek oktatása
  • alkatrészigények kezelése
  • jelentési kötelezettség a szervizvezető felé
Elvárások / Requirements:
  • mérnöki végzettség (pl. mechatronikai, villamos, gépész)
  • szervizelés, karbantartás vagy fejlesztés területén szerzett gyakorlat
  • jó német- vagy angol-nyelvtudás
  • ipari automatizálási és PLC-s ismeretek
  • nyitott, kreatív személyiség jó problémamegoldó képességekkel
  • képesség csapatban végzett és önálló munkára egyaránt
  • B kategóriás jogosítvány
Ajánlat / Offer:
  • versenyképes jövedelemcsomag és teljes magánhasználatú céges autó
  • Magyarország legmodernebb gyárai, mint ügyfelek
  • stabil háttérrel rendelkező, üzletileg folyamatosan fejlődő cég
  • modern, igényes munkakörnyezet
  • családias légkör
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését magyar és idegen nyelvű önéletrajzzal a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.

Vissza
FINANCIAL MANAGER (Country CFO)
Cordia is a leading Hungarian residential developer in Central Europe. The group finances are overseen by a Polish group CFO and we are looking for the leader of the local team.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Cordia is a leading Hungarian residential developer in Central Europe. The group finances are overseen by a Polish group CFO and we are looking for the leader of the local team.

Feladatok / Responsibilities:
Main areas of responsibilities:
  • Accounting
  • Controlling
  • Payroll
  • Tax optimatization
  • Policy, system development
Role and responsibilities:
  • Accounting & Reporting, with an efficient finance and accounting organization
  • Acting as Chief Accountant
  • Ensure that filing and financial reporting in line with  local financial and legal requirement
  • Timely and accurate preparation of the company (Cordia) financial reports for external and internal stakeholders
  • Developing and running reporting in IRFS
  • Planning & Controlling, including the review and monitoring of operational financial performance, and ensuring consistent financial management and planning
  • Manage and control local budgeting process.
  • Review and update internal policies and procedures in order to maintain best practice financial and accounting processes.
  • Develop and introduce new systems according to organizational needs and management decisions.
  • Manage relations with local banks, tax authorities, audit and other providers.
  • Ensure the management is aware of changes in the legal, tax and financial enviroments.
  • Assist middle management in financial planning and analysis, forecasting, interpretation of financial statements
Elvárások / Requirements:
  • Experience in the relevant main areas
  • IFRS experience and possible certification
  • experience in running consolidation of several companies
  • leadership experience – more coaching, consultative type of leadership style than directive
  • experience in introducing systems, policies
  • good presentation skills (in front of the board)
  • open and SMART (number sensing abilities)
Jelentkezés / Apply at:
If you are interested, please send your CV to cv@fodorhr.hu.

Vissza
PROPERTY MANAGEMENT CSOPORTVEZETŐ
Ügyfelünk a magyar ingatlanpiac meghatározó képviselője.120 ezer nm iroda és 50 ezer nm logisztikai ingatlan portfóliót kezelő property management csapatának vezetésére keresünk egy tapasztalt szakembert Budapestre. Egy irodaház kezelése mellett a csoportvezető összefogja további három property manager kollégájának a munkáját.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk a magyar ingatlanpiac meghatározó képviselője.
120 ezer nm iroda és 50 ezer nm logisztikai ingatlan portfóliót kezelő property management csapatának vezetésére keresünk egy tapasztalt szakembert Budapestre. Egy irodaház kezelése mellett a csoportvezető összefogja további három property manager kollégájának a munkáját.

Feladatok / Responsibilities:
A munkaidő 1/3-ában egy irodaház ügyeinek vitele:
  • épülettel kapcsolatos riportok, adatszolgáltatás
  • üzemeltetési elszámolás készítése
  • üzemeltetési szerződések megkötése
  • üzemeltetési teljesítések igazolása
  • épület üzemeltetés megszervezése
  • bérlőkkel való kapcsolattartás, bérlői ügyek intézése
A munkaidő 2/3-ában 3 property manager kolléga vezetése:
  • a kollégák munkájának szervezése, összehangolása
  • határidők (pl tervezés, forecast) betartatása
  • szakmai segítségnyújtás bonyolultabb kérdések esetén
  • beosztottak tudásának fejlesztése
  • a portfólióhoz tartozó, ad-hoc projektek (pl: alvállalkozói tender) bonyolítása

Elvárások / Requirements:
  • Min. 4 év tapasztalat Property Manager munkakörben
  • Releváns iskolai végzettség
  • Angol nyelvtudás
Ajánlat / Offer:
  • Vonzó kompenzációs csomag
  • Minőségi, bővülő ingatlan portfólió
  • Komoly piaci szereplő
  • Szakértő csapat
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését, esetleges kérdéseit a cv@fodorhr.hu címre várjuk.

Vissza
KEY ACCOUNT MANAGER
Megbízónk egy, a hazai piacon több mint 20 éves múlttal rendelkező, sikeres vállalat. Központi irodájuk Budapesten található, és főként olajipari, vegyipari és az energiaszektorban tevékenykedő ügyfeleknek nyújtanak komplex műszaki megoldásokat. Jelenleg értékesítési területre keresünk egy tapasztalt munkatársat a számukra.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Megbízónk egy, a hazai piacon több mint 20 éves múlttal rendelkező, sikeres vállalat. Központi irodájuk Budapesten található, és főként olajipari, vegyipari és az energiaszektorban tevékenykedő ügyfeleknek nyújtanak komplex műszaki megoldásokat. Jelenleg értékesítési területre keresünk egy tapasztalt munkatársat a számukra.

Feladatok / Responsibilities:
  • Főként irányítástechnikai projektek műszaki támogatása,
  • Projektek egyeztetése a megrendelőkkel, tervezőkkel,
  • Projektek lebonyolításának koordinálása a belső munkatársakon keresztül,
  • A cég termékeinek képviselete és értékesítése,
  • A cég kiemelt partnereinek látogatása, kapcsolatok ápolása.
Elvárások / Requirements:
  • Irányítástechnikai eszközökkel, mérőműszerekkel kapcsolatos ismeretek
  • Több éves irányítástechnikai vagy gépész tapasztalat olajipar, vegyipar vagy energiaipar területén
  • Mérnöki és/vagy kereskedelmi diploma
  • Határozott, jó megjelenés, kiváló kommunikációs képességek
  • Rugalmasság, tanulékonyság, önálló munkavégzés
  • Motiváltság, csapatmunkára való képesség és törekvés a közös célok elérésére
  • Legalább társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Vegyipari, olajipari beszállítóként szerzett tapasztalat
Ajánlat / Offer:
  • Felelősségteljes, önálló munkakör
  • Hosszútávú, stabil munkalehetőség
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Versenyképes jövedelemcsomag
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését (magyar és angol nyelvű önéletrajzzal) a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.


Vissza
SALES MANAGER (B2B, industrial)
On behalf of an international company group we are seeking a high-performing manager to lead the sales and marketing activities in Hungary. Their local subsidiary is situated in Budapest for more than 20 years and providing tailor-made technical solutions for industrial companies.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

On behalf of an international company group we are seeking a high-performing manager to lead the sales and marketing activities in Hungary. Their local subsidiary is situated in Budapest for more than 20 years and providing tailor-made technical solutions for industrial companies.

Feladatok / Responsibilities:
  • in charge of meeting the customer acquisition and revenue growth targets by keeping the company competitive and innovative
  • achieving growth and hitting sales targets by successfully managing the sales team (Sales Representatives, Product Managers etc.)
  • designing and implementing a strategic sales plan and a marketing strategy
  • conducting market research to identify selling possibilities and evaluate customer needs
  • meeting with potential key clients and listen to their wishes and concerns
  • ensuring the availability of stock for sales
  • forecasting and reporting on sales, revenue and expenses
Elvárások / Requirements:
  • strong business sense combined with technical understanding
  • proven track record as a B2B Sales Manager, preferably industrial
  • business and/or technical degree
  • native Hungarian and very good English skills
  • excellent leadership skills
  • ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization
  • thorough understanding of marketing and negotiating techniques
  • a fast learner and self-motivated manager with passion for sales
  • results-driven approach
Ajánlat / Offer:
  • career potential at a growing company which has a stable market presence both in Hungary and internationally
  • complex and responsible position
  • room for making decisions
  • competitive compensation package
Jelentkezés / Apply at:
If you are interested, please send your English and Hungarian CVs to cv@fodorhr.hu.

Vissza